Fanpage dla firm powinien być prowadzony systematycznie

Fanpage dla firm powinien być prowadzony systematycznie
Posiadając własną firmę i chcąc być obecnym w społeczności on-line, musimy zadbać również o naszą obecność w social-media. Obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym, który skupia w sobie mieszkańców Polski jest Facebook. Na dzień dzisiejszy ma on ponad 20 mln zarejestrowanych użytkowników w kraju. Dlatego nasza firma też powinna tam być.

Tworzenie fanpage dla swojej firmy

Tak naprawdę nie ma nic trudnego w tworzeniu fanpage’a dla firmy, ale jednak trzeba się trochę postarać, żeby rzeczywiście był on na najwyższym poziomie, a nasi klienci, potencjalni i obecni, chcieli na niego zaglądać i być jego fanami. Po założeniu, musimy wpisać nazwę firmy, będzie ją można zmienić, ale na takie zasadnicze zmiany trzeba długo czekać, ponieważ Facebook to weryfikuje, dlatego nie warto wpisywać byle czego. Nie musimy też pisać całej nazwy firmy, może to być skrócone o wszelkie skróty, jak np. sp. z o.o. Następnie dokładnie wypełnijmy wszystkie dane na temat firmy. Jeśli ma ona siedzibę stacjonarną, do której przychodzą klienci, podajmy adres oraz godziny otwarcia. Niech ta wizytówka będzie dla nich ułatwieniem. Poza tym warto również podać dane kontaktowe, aby można się było z nami łatwo skontaktować. Fanpage dla firm ma być miejscem, gdzie użytkowników Facebooka może szybko otrzymać najważniejsze informacje dotyczące firmy, jak również się z nią komunikować.

Komunikacja z innymi użytkownikami

Facebook jest ogromnym narzędziem, dlatego tak ważne jest, aby zadbać o fanpage dla firm. Odpowiednia komunikacja z użytkownikami jest niezwykle istotna, dlatego powinniśmy pieczę nad tym powierzyć profesjonaliście. Tym bardziej, że na tym portalu ważna jest systematyczność oraz odpowiedni przekaz. Pamiętajmy, że to nie jest strona internetowa i tutaj przekaz nie płynie tylko w jedną stronę od nas do klientów, ale również oni mogą nam przekazywać swoje sugestie czy oceny. Dzięki temu możemy ulepszać naszą firmę i reagować na potrzeby, ale co najważniejsze nie możemy tego zostawić samemu sobie. Odpowiadanie na pytania, reakcja na komentarze i recenzje jest bardzo ważna. Już nie mówiąc o obowiązkowym odpowiadaniu na wiadomości. Musi być to robione regularnie, bo długie oczekiwanie na odpowiedź frustruje klientów i mogą oni w ogóle zrezygnować z kontaktu z nami i przejść do konkurencji.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://focuscontactcentre.pl/first-call-resolution-waznym-wskaznikiem-w-contact-center
http://focuscontactcentre.pl/aplikacja-call-center-pomoze-nam-dobrac-automatyczne-wybieranie-numerow-telefonicznych
http://focuscontactcentre.com/michal-misiak-rozwiazania-chmurze-cyfrowej-zwiekszaja-satysfakcje-uzytkownikow
http://businesstimes.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=55573&p=222385#p222385
http://virtualcallcenter.pl/czego-oczekuja-klienci-sklepow-internetowych-aplikacja-call-center-usprawnia-obsluge

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s