Dlaczego warto inwestować w kampanie Facebook?

Dlaczego warto inwestować w kampanie Facebook?
Jeżeli jeszcze zastanawiasz się czy social media to odpowiedni sposób na komunikację z klientami i dotarcie do potencjalnych kontrahentów, ten tekst może cię do tego przekonać. Twarde statystyki mówią bowiem o tym, jaki potencjał ma ten kanał komunikacji, który dostępny jest dla wszystkich, zupełnie za darmo.

Ilu jest tak naprawdę użytkowników?

Okazuje się, że nawet siedemdziesiąt procent Polaków korzysta obecnie z komputera, przynajmniej tak było jeszcze rok temu, o czym mów raport Geminusa. Po kolejnym pół roku zapewne liczba ta jeszcze bardzo się zwiększyła. Zważając na to, że osiemdziesiąt procent z nich korzysta z Facebooka, oznacza to, że samych Polaków jest tam ponad 20 milionów. Tym samym jest to ponad 20 milionów osób, do których potencjalnie możemy trafić z naszym przekazem. Takich statystyk nie ma żadna prasa ani telewizja, ani tym bardziej bilbordy. Jeżeli dotarlibyśmy do 1 procenta z tej ogromnej liczby to i tak daje nam 200 tysięcy osób. Kto nie chciałby takiej reklamy? A można ją mieć tylko za koszt wykwalifikowanego pracownika lub umowy z profesjonalną agencją, która potrafi przygotowywać kampanie Facebook.

Kogo możemy spotkać na Facebooku?

Tak naprawdę rozpiętość wieku i płaci bardzo pokrywa się z tym, jak rozkłada się to demograficznie w całej Polsce. Dlatego kobiet jest nieznacznie więcej w tym serwisie niż mężczyzn. Istotny jest jednak wiek użytkowników, bo to tutaj zazwyczaj jest najwięcej dyskusji. Myli się ten, kto myśli, że w ten sposób dotrzemy tylko do młodych ludzi. Najbardziej aktywną grupą wiekową są bowiem osoby w przedziale wiekowym od 25 do 34 lat i jest ich aż 25 procent. Na drugim miejscu owszem, jest młodzież w wieku od 15 do 24 lat, z wynikiem 22 procent, ale zaraz za nimi jest 18-procentowa grupa wiekowa od 35 do 44 lat, do której również dzięki temu medium możemy dotrzeć. Następnie 13 procent użytkowników to osoby w wieku od 45 do 54 lat, 12 procent – powyżej 55 roku życia, a 10 procent stanowią dzieci w wieku od 7 do 14 lat.

Możemy tu spotkać również ludzi wyedukowanych

Ważne jest, aby tworzyć ambitne kampanie Facebook. Okazuje się bowiem, że co prawda 26 procent użytkowników ma wykształcenie średnie, ale 18 procent ma już wykształcenie wyższe. A jeśli dodać do tego 5 procent z wykształceniem wyższym niepełnym, 7 procent z licencjatem i 4 procent z wykształceniem pomaturalnym, wtedy ta grupa jeszcze bardziej się zwiększa.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://staccienainnowacje.pl/call-center/aplikacja-call-center-dobierz/
http://systemy-call-center.co.pl/176-2
http://www.forum.pieniadz.pl/wiad123213.html#123213
http://focus-contactcenter.pl/aplikacja-call-center-pomaga-w-sprawnej-obsludze-klientow-firmy-ubezpieczeniowej
http://forum.pracawita.pl/viewtopic.php?f=12&t=3323&p=18356#p18356

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s