Kampanie Facebook pomogą nam dotrzeć do użytkowników

Kampanie Facebook pomogą nam dotrzeć do użytkowników
Wiele firm już wie, jak ważny jest kontakt przez social media ze swoimi klientami. Zakładają swoje firmowe strony, niektórzy nawet je prowadzą, chcąc zdobyć jak najwięcej fanów, co łączy się z tym, że będą mogli mieć więcej klientów i komunikować się z nimi. Warto również pomyśleć o kampaniach na Facebooku, aby zwiększyć swój zasięg.

Dlaczego fani na Facebooku są ważni?

Tak naprawdę warto wiedzieć, dlaczego w ogóle zdobywanie fanów jest ważne i warto się o to postarać. Im więcej polubień ma fanpage, tym do większej liczby osób dotrą treści, które publikujemy i więcej osób będzie się mogło dowiedzieć o ich istnieniu. A to bardzo ważne, aby zwiększać swój zasięg. Nie warto kupować sobie fanów, bo to, że ich liczba będzie wynosić bardzo dużo, nie jest powiązane z tym, że ludzie będą widzieć treści. Istotni są prawdziwi fani, którzy będą reagować na nasze posty, udostępniać je i komentować. Tylko wtedy jest możliwość, że inne osoby, które jeszcze nie są związane z naszym fanpagem zobaczą go, polubią i również staną się fanami, czyli potencjalnymi klientami. W takim dotarciu pomagają kampanie Facebook

Zwiększ zasięg swoich postów

Zasięg postów jest niezwykle istotny dla obecności marki w sieci. Co na niego wpływa? Przede wszystkim opisani wcześniej fani. Jeżeli mamy ich nawet dużo, ale nie są oni aktywni na naszym profilu, to nie będą nam zwiększać zasięgu. Jeżeli natomiast ktoś polubi nasz post albo go skomentuje, wtedy zobaczą to również jego znajomi i tak wiralowo nasz post będzie widoczny dla większej liczby osób. Poza tym dobrze jest wybierać również odpowiednią porę na publikowanie postów, ponieważ aktywność użytkowników nie jest stała, a im więcej ich jest, tym większa szansa, że zobaczą nasz post. Najlepiej jest sprawdzić w statystykach fanpage’a, kiedy jest najbardziej optymalny czas na publikowanie postów.

Popracuj nad kampaniami

W obecności marki pomagają bardzo płatne kampanie Facebook, które działają na zasadzie PPC, czyli opłaty za kliknięcie. Z góry możemy ustalić budżet dzienny albo dla całej kampanii, który chcemy maksymalnie wydać. Dzięki temu mamy nad tym większą kontrolę i na pewno go nie przekroczymy. Możemy też zdefiniować grupę odbiorców, aby dotrzeć do jak najlepszego targetu. Ważne, żeby reklama była zachęcająca i odpowiednio skonstruowana, bo tylko wtedy rzeczywiście dotrze do tych użytkowników, na którym nam zależy.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://virtualcallcenter.pl/contact-center-cztery-najczesciej-popelniane-bledy-podczas-rozmow-telefonicznych
http://www.forum-zadluzonych.pl/udziele-pozyczki-f24/pozyczki-oddluzeniowe-t1216.html#p10284
http://focuscontactcentre.com/skrypt-rozmowy-call-center-musi-byc-dopracowany-zwieksza-sprzedaz
http://focuscontactcentre.pl/aplikacja-call-center-daje-mozliwosc-nagrywania-rozmow-dlaczego-warto-sie-na-to-zdecydowac
http://gar.co.pl/jak-pracownicy-wplywaja-na-customer-experience-w-dzialach-contact-center

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s