Dlaczego warto wykorzystywać VoIP call center?

Dlaczego warto wykorzystywać VoIP call center?
VoIP to popularna technologia używana do wykonywania połączeń głosowych w działach call center. To bardzo wygodna, a zarazem niedroga forma kontaktu z klientem. Wykorzystanie łączy internetowych nowej generacji zapewnia wysoką jakość dźwięku.

Rozwiązanie dla ceniących niezależność

Technologia VoIP call center to rozwiązanie dla wymagających. W porównaniu z tradycyjną centralą telefoniczną można w każdej chwili zmienić dostawcę. Nie jest się bowiem uzależnionym od infrastruktury telekomunikacyjnej, nie trzeba uzyskiwać zgody na wykorzystywanie łącza telefonicznego. Wystarczy mieć jedynie dostęp do internetu. To bardzo wygodne, bo można w każdej chwili zmienić operatora. Dużo prościej jest też modyfikować ilość stanowisk. Niektóre branże cechują się sezonowością. W miesiącach większego zapotrzebowania można bez problemu zatrudnić nowych pracowników bez specjalnych inwestycji w urządzenia. Do korzystania z technologii VoIP wystarczą jedynie komputer z dostępem do internetu i dedykowana aplikacja. Opcjonalnie można dokupić do tego aparat telefoniczny, ale nie jest to koniecznością.

Niskie koszty obsługi i wdrożenia

Telefonia internetowa to przede wszystkim oszczędność już na etapie wdrożenia. Nie ma potrzeby inwestować w całą infrastrukturę telekomunikacyjną: łącza, centrale telefoniczną, aparaty. Podczas gdy w telefonii analogowej można przeprowadź 1 rozmowę na 1 łączu, to w systemach VoIP call center nie ma sztywnych ograniczeń. Telefonia internetowa to również niższe koszty rozmów. Brak stałego abonamentu za utrzymanie systemu, a także bezpłatne rozmowy pomiędzy oddziałami firmy to znaczne udogodnienie. Kiedyś korzystanie z takiego systemu wiązało się z niską jakością rozmów. Obecnie połączenia są na bardzo dobrym poziomie, bo wykorzystuje się nowoczesne łącza internetowe.

Możliwość pracy zdalnej

Telefonia internetowa to również możliwość pracy zdalnej praktycznie z każdego miejsca w Polsce. Dzięki temu łatwiej można znaleźć pracowników, bo nie trzeba się ograniczać jedynie do konkretnej lokalizacji. Brak konieczności dojazdów do biura i możliwość wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca to spore ułatwienie i oszczędność czasu. Jest to również sposób na aktywizacje osób niepełnosprawnych. Elastyczne godziny pracy to ukłon w stronę klientów, którzy mogą kontaktować się z biurem obsługi poza standardowymi godzinami pracy. Nie trzeba nikogo przekonywać, że nie wszyscy mają czas na kontakt w godzinach południowych. Takie podejście znacznie zwiększa wskaźniki sprzedaży.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://staccienainnowacje.pl/call-center/aplikacja-call-center-dobierz/
http://www.psfp.org.pl/forum-firmowe-f15/sniadania-biznesowe-t1157.html
http://www.goldenline.pl/grupy/Przedsiebiorcy_biznesmeni/przedsiebiorczosc/wydarzenia,2618346/s/9#58574697
http://virtualcallcenter.pl/contact-center-cztery-najczesciej-popelniane-bledy-podczas-rozmow-telefonicznych
https://www.facebook.com/groups/837498409646769/permalink/1090260524370555/

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s