Jak centrala voip ułatwia kontakt z klientem 2.0?

Jak centrala voip ułatwia kontakt z klientem 2.0?
Na rynek wchodzi tzw. klient 2.0. to bardzo specyficzny typ, który ma dostęp do internetu praktycznie cały czas. Korzysta ze smartfonów i tabletów. Ma też duże wymagania co do obsługi. Chce, by jego problem był natychmiast rozwiązany i to niezależnie, na jaką formę kontaktu się zdecyduje. W takiej sytuacji trzeba zainwestować w dedykowane rozwiązania. Dowiedz się w czym może pomóc centrala voip.

Elastyczny czas pracy, kontakt o różnych porach

Bardzo ważne jest to, by postawić na elastyczny czas pracy. Dużym ułatwieniem jakie daje centrala voip jest możliwość pracy zdalnej i to praktycznie z każdego dowolnego miejsca. To wiele zalet. Przede wszystkim, pracownicy nie musza tracić czasu na dojazdu do pracy. Mogą opracować z domu. To pozwala na dostosowanie grafiku do potrzeb współczesnych klientów. Ma to ogromne znacznie. Nie wszyscy mają bowiem czas na kontakt w standardowych porach. Wiele osób może pozwolić sobie na rozmowę tylko wieczorem. W ten sposób można im umożliwić kontakt o różnych porach, co przekłada się już bezpośrednio na współczynnik konwersji. Jest to zatem bardzo istotne i to z wielu różnych względów. Centrala voip nie wymaga podpinania systemu do infrastruktury. Do obsługi systemu potrzeba jedynie komputera z dostępem do internetu i zainstalowana aplikacja umożliwiająca pracę w chmurze cyfrowej. To bardzo duże udogodnienie.

Kontakt różnymi kanałami

Sporym udogodnieniem jest możliwość kontaktu różnymi kanałami komunikacji. Klient 2.0 płynnie przechodzi z jednego kanału komunikacji do drugiego. Kontaktuje się przez telefon, a następnie wybiera czat. Jednocześnie oczekuje, że wcześniejsze ustalenia z przedstawicielem tej samej firmy będą znane niezależnie od wybranego kanału komunikacji. Jeśli twoja firma nie umożliwi klientowi kontaktu różnymi drogami, to prawdopodobnie przejdzie on do konkurencji, a to sytuacja niedopuszczalna. Bardzo w tym pomaga centrala voip. Połączenie aplikacji do komunikacji z systemem CRM pozwala na sprawne zarządzanie kontaktami i dostęp do danych na temat historii transakcji, a także notatek pozostawionych przez innych klientów.

Dobrze opracowany skrypt

Nie bez znaczenia dla obsługi klienta jest dobrze opracowany skrypt rozmów, który pozwala na płynne poprowadzenie rozmowy i szybką odpowiedź na większość pytań. To przekłada się na sprawne załatwienie sprawy, co w oczach klientów 2.0 jest jednym z ważniejszych czynników świadczących o profesjonalnej obsłudze. Poza tym, skrypt rozmów jest przypomnieniem o wszystkich ważnych rzeczach, które trzeba klientowi powiedzieć, np. że rozmowa jest nagrywa.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://focus-contactcenter.pl/dbaj-o-customer-experience-inwestuj-dobrych-pracownikow
http://budoo.bloog.pl/id,354883661,title,Kampanie-Facebook-sa-dobrym-sposobem-na-dotarcie-do-klientow,index.html
http://metal-system.biz.pl/trwa-pozycjonowanie-stron
http://biznesowe.info.pl/post24323.html#p24323
http://metal-system.biz.pl/pozycjonowanie-moze-przyczynic-sie-wzrostu-sprzedazy

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s