Gdzie zimą szukać warzywa świeże i owoce?

Gdzie zimą szukać warzywa świeże i owoce?
Zima jest okresem, w którym ciężko znaleźć świeże warzywa i owoce. Tracimy przez to wiele witamin i składników odżywczych, które pomogłyby nam zwalczyć atakujące nas choroby. Gdzie w takim razie można szukać zimą świeżych warzyw i owoców?

Warzywa sezonowe źródło witamin

Najlepszym źródłem witamin są sezonowe warzywa, czyli prościej mówiąc warzywa świeże. Głównie kupujemy je na targach albo w dużych sklepach. Oczywiście, najlepsze są te, które kupujemy w sprawdzonych miejscach. Czemu tak ważne jest, aby je jeść? Przede wszystkim dlatego, że są świetnym źródłem witamin i wszelkich składników odżywczych. A bez nich nasz organizm nie może prawidłowo funkcjonować. Jeśli nie dostarczamy mu odpowiednich składników, wtedy znacznie spada nam odporność, a co za tym idzie, jesteśmy narażeni na zarazki i wszelkie choroby. Oczywiście, jest to bardzo wielkie uproszczenie, ale myślę, że każdy rozumie, jakie poważne konsekwencje niesie za sobą niejedzenie warzyw i owoców.

Zima pod znakiem… warzyw!

W jaki sposób radzić sobie zimą? Wbrew pozorom jest na to sposób, a nawet dwa. Po pierwsze, warto jeść te nieliczne warzywa świeże i owoce, które są dostępne na półkach sklepowych. Zalicza się do nich kapuściane warzywa (kapusta biała, czerwona, brukselka), jarmuż, marchewkę, pietruszkę, kalafiora, czy buraka. Jeśli chodzi zaś o owoce, to wciąż możemy jeść: jabłka, gruszki, owoce cytrusowe i winogrona. Choć lista tych produktów nie jest długa, to jednak istotne jest, aby pojawiały się one w naszym menu. Z kolei drugim sposobem na dostarczanie witamin są mrożonki. Choć w większości przypadków nie zawierają one tylu cennych składników odżywczych, to jednak wciąż ich wiele mają. A mixów warzyw dostępnych na rynku jest wiele, że każdy, nawet największy niejadek, znajdzie coś dla siebie. Bardzo popularne są mieszanki warzywne włoskie, choć miłośnicy kuchni azjatyckiej chętnie sięgają po chińskie mixy warzyw. Poza tym, źródłem witamin są także pasty warzywne. Na półkach sklepowych jest ich wiele. Pamiętaj tylko, aby przeczytać etykietę przed zakupem produktu. Istotne jest to, aby zwrócić uwagę na skład, ponieważ, gdy uświadomimy sobie, ile chemii mają niektóre produkty, wtedy łatwiej będzie nam unikać niezdrowego jedzenia. Jest to w szczególności ważne dla osób, które prowadzą zdrowy tryb życia i dbają o swój organizm.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://deoprivarchlor1986.blogspot.com/2016/04/ubezpieczenie-oc-krakow-moze-sie-od.html
https://kronoblog.wordpress.com/3-powody-dla-ktorych-warto-jest-odwiedzac-plac-zabaw
http://deoprivarchlor1986.blogspot.com/2016/04/ubezpieczenie-oc-krakow-od-czego-moze.html
http://chatlak.org/wygladac-toga-adwokacka

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s