Popraw jakość obsługi. Centrala voip to dobre rozwiązanie!

Popraw jakość obsługi. Centrala voip to dobre rozwiązanie!
Chcesz zwiększyć jakość obsługi? Jeśli tak, pomoże ci centrala voip. Dzięki temu będziesz w stanie znacznie lepiej obsłużyć klienta, a to bez wątpienia przełoży się na obroty. Dobra obsługa jest bardzo ważna, bo dzięki niej zdobywa się lojalnych klientów, a to właśnie oni przekładają się na zyski w firmie.

Skróć czas oczekiwania na połączenie…

Jedną z ważniejszych rzeczy, o jakie trzeba zadbać jest czas oczekiwania na linii. Jeśli trwa to zbyt długo, wtedy klienci często rezygnują z połączenia i przechodzą do konkurencji, a to sytuacja, do której zdecydowanie nie wolno dopuścić, bo może się ona źle skończyć. Warto więc popracować nad tym, by klienci nie spędzali dużo czasu w oczekiwaniu na połączenie. W tym bardzo pomaga centrala voip, która ma wiele przydatnych funkcji, jak np. kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie mechanizm polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekazywana do działu lub osoby kompetentnej w danej dziedzinie. Dzięki temu klient dostaje odpowiedź praktycznie „od ręki”. To sprawia, że skraca się czas oczekiwania na połączenia, a w tym samym czasie można odebrać znacznie więcej telefonów. To powoduje, że łatwiej jest się dodzwonić do konsultanta i otrzymać odpowiedź na swój problem. Poza tym, jeśli klient jest w stanie dowiedzieć się wszystkich potrzebnych informacji już podczas jednego telefonu, wtedy jest bardzo zadowolony z obsługi. Co więcej, bardzo często poleca dana firmę innym. To sposób na pozyskanie lojalnych klientów na bardzo długi czas.

Nie dopuść do utraty leadów

Bardzo ważne jest także, by nie dopuścić do utraty leadów, a to niestety może się zdarzyć. Czasem niekonieczne z naszej winy. Może zdarzyć się, że wystąpi awaria sieci GSM i klient ni będzie mógł się skontaktować. Bywa i tak, że klient zniechęci się zbyt długim oczekiwaniem na połączenie. W takiej sytuacji doskonałym wyjściem jest funkcja callback, która w dużym skrócie polega na tym, że jeśli klientowi nie uda się dodzwonić, system oddzwania do niego automatycznie. To ogromna pomoc. Warto więc skorzystać właśnie z takiego rozwiązania. Każdy handlowiec wie, że nie można bagatelizować żadnego klienta. Może okazać się, że ktoś zadowolony z naszych usług poleci naszą firmę znajomemu, który okaże się strategicznym partnerem. Stąd też nie można dopuścić do utraty kontaktu, a centrala voip bardzo w tym pomaga. Warto więc zainwestować w takie rozwiązanie i zapewnić klientom bardzo dobrą obsługę.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://giecidede1982.blogspot.com/2016/03/program-contact-center-pomaga.html
http://knowledge-hub.org/tworzyc-skrypt-rozmowy-call-center-nagrywac-konsultantow
http://odkupimycentrale.pl/dlaczego-call-center-telefon-wciaz-najbardziej-popularnym-sposobem-kontaktu/
http://biznesowe.info.pl/post26263.html#p26263

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s